Nejčastější dotazy

Jak zvolit správnou velikost náramku?

Standardně jsou dámské náramky tvořeny v délce zhruba 18 cm, která je vhodná pro obvod zápěstí od 15 do 17 cm a pánské náramky v délce zhruba 20 cm, která je vhodná pro obvod zápěstí od 17 do 19 cm. To je také nejběžnější obvod zápěstí.  Potřebujete-li však náramek kratší či delší, ráda Vám jej na přání upravím. Nejste-li si jistí, jaký je Váš obvod zápěstí a zda Vám běžný rozměr bude vyhovovat, doporučuji si obvod zápěstí změřit. Celý postup měření jsem pro Vás jednoduše a srozumitelně sepsala v tomto článku. Vámi naměřený obvod zápěstí pak, prosím, uveďte do poznámky k objednávce ve 2. kroku v Košíku. Vždy uvádějte naměřený obvod zápěstí natěsno a dále, zda si přejete náramek spíše volnější či těsnější. V případě, že si nejste jistí, neváhejte mě kontaktovat, ráda Vám s měřením a výběrem velikosti náramku pomohu i e-mailem či telefonicky. 

 

Rád/a bych objednala náramek jako dárek, ale neznám obvod zápěstí obdarované/ho.

Máte-li možnost zjistit obvod zápěstí obdarované/ho, je to naprosto ideální. Ne vždy však máme tuto možnost. V případě, že obvod zápěstí obdarované/ho neznáte, doporučuji ponechat standardní velikost náramku - dámské v délce 18 cm a pánské v délce 20 cm. Pokud má obdarovaná/ý nestandardní obvod zápěstí - velmi úzké či naopak velmi široké, připište, prosím tuto informaci do poznámky k objednávce ve 2. kroku v Košíku. Nejste-li si s délkou náramku jistí, neváhejte mě kontaktovat, ráda Vám s měřením a výběrem velikosti náramku pomohu i e-mailem či telefonicky. 

V případě, že zvolená velikost náramku nebude obdarované/mu vyhovovat, náramek ráda a ZDARMA upravím.

V případě, že potřebujete upravit velikost náramku, postupujte podle návodu pro výměnu zboží, který najdete ZDE.

 

Zakoupil/a jsem si náramek, ale jeho velikost mi nevyhovuje.

Pokud se stane, že Vám velikost náramku nevyhovuje, náramek Vám ráda a ZDARMA upravím.

V případě, že potřebujete upravit velikost náramku, postupujte podle návodu pro výměnu zboží, který najdete ZDE.

 

Jak správně pečovat o náramek z minerálních kamenů?

Jak o šperky z minerálních kamenů pečovat, aby Vám dlouho vydržely, jsem pro Vás sepsala ZDE.

 

Chtěl/a bych vyměnit zakoupený produkt za jiný. Je to možné?

Ano, samozřejmě výměna možná je. Jak v případě výměny produktu postupovat, naleznete ZDE.

 

Chtěl/a bych vrátit zakoupený produkt. Je to možné?

Ano, možné to je. Na odstoupení od kupní smlouvy máte nárok do 14 dnů ode dne následujícího po dni převzetí zboží. Jak v případě vrácení produktu postupovat, naleznete ZDE.

 

Mohu si objednávku převzít také osobně?

Ano, můžete. Osobní odběr objednávek je možný po předchozí domluvě v Českých Budějovicích. Jakmile bude objednávka připravena k vyzvednutí, obdržíte e-mail s pokyny k vyzvednutí. Máte-li k osobnímu odběru jakýkoliv dotaz, neváhejte mě kontaktovat. V případě osobního odběru je potřeba možné platit předem na bankovní účet či hotově při převzetí. Při platbě v hotovosti mějte, prosím, připravenou přesnou částku.

 

Mohu si objednat šperk na přání, na zakázku?

Máte-li vlastní nápad a toužíte po originálním šperku, moc ráda pro Vás či Vaše blízké osobní šperk vytvořím. Ráda vytvořím šperk - náramek, náhrdelník či náušnice dle Vašeho vlastního návrhu nebo můžeme šperk navrhnout společně. V rámci návrhu, výběru minerálů i jednotlivých komponent jsem Vám plně k dispozici a ráda s Vámi zkonzultuji vše potřebné. Vytvořit šperk mohu například dle znamení zvěrokruhu, životního čísla, zdravotního problému, osobního záměru či zcela dle Vaší intuice. 

 

V případě, že máte zájem o osobní šperk na míru, neváhejte mě kontaktovat e-mailem na: info@nejenprodusi.cz či telefonicky na +420 725 009 843. Budu se na spolupráci moc těšit. 

 

Je možné upravit náramky vystavené na e-shopu?

Pokud se Vám líbí některý z náramků v nabídce, ale rádi byste jej jakýmkoliv způsobem upravili (odebrat, vyměnit či přidat přívěsek, změnit barvy či minerály), ráda Vám vyjdu vstříc. U objednávky stačí do poznámky ve 2. kroku v Košíku připsat, co si přejete změnit, ráda Vám vyhovím. 

 

Co mám dělat, když mi Nepřišel potvrzovací e-mail k objednávce/registraci?

Nejčastěji je to způsobeno tím, že e-mail zapadnul do složky Hromadné či SPAM. Prosím, překontrolujte znovu všechny složky. Pokud e-mail nenaleznete ani v těchto složkách, napište mi prosím na e-mail info@nejenprodusi.cz. Do e-mailu, prosím, nezapomeňte uvést číslo objednávky a jméno a příjmení, na které byla vytvořena. Celou záležitost prověřím a společně s Vámi vyřeším. 

 

Jak zjistím význam a účinky kamenů, které mě zajímají?

Informace o minerálních kamenech, o jejich léčivém působení, nebo o jejich vhodnosti pro daná znamení zvěrokruhu jsme pro vás zpracovali ZDE. Články o účincích minerálů pro Vás neustále doplňuji. Další články o minerálech naleznete na Blogu. 

 

Jaká je cena dopravy?

Veškeré informace o cenách platby i dopravy najdete ZDE.

 

Jak mohu náramek reklamovat?

Jak postupovat v případě, že potřebujete zakoupené produkty reklamovat, najdete ZDE.

Nejenprodusi.cz na Firmy.cz